Jakabka

Halak: ponty, amur,
tok, csuka, keszegfélék,
compó, afrikai harcsa

Ponty csukafogás csukafogás Ponty csukafogás Csuka csukafogás Ponty Ponty fogás pontyfogás Ponty pontyfogás Ponty Ponty Ponty Ponty
Madárfészek Parkolni a tavak közvetlen közelében lehet tópart Halászlé pavilon Kis horgász tábori program tábori program tópart tábor tábori program Lovak Pavilonok és játszótér Pavilon tábortűz Kis horgász gyepkarbantartók Kacsák Napfürdő Ifjú horgászok tábori program tábori program Part pavilon táborozók Horgász téli táj Táborozás, bográcsozás víztükör táborozók Pihenés Pavilon horgászverseny helyezettjei tópart Játszótér A játszótér Lovak Pavilon tópart Főzés tábor Birkák Halpucolás Horgásztó Játszótér Főzőhely horgászok tábori program Horgász tábori program ebéd tűzrakóhely tábori program Játszótér tábor Horgásztó táborozók pavilon tópart Bárány bográcsos ebéd horgászverseny helyezettjei Parkolni a tavak közvetlen közelében lehet Homokozó ebéd A játszótér labdapálya

Hírek – események

2017 |

2016 |

2015 |

2014 |

2013 |

2012

Változik a nyitvatartási rend

Értesítjük a tisztelt sporttársakat, hogy változik a Jakabka-horgásztó nyitvatartási rendje. >tovább a teljes cikkhez

Haltelepítés

2014. október 29-én a nagytóba 3, a teszttóba 2 mázsa apróhalat telepítettünk. >tovább a teljes cikkhez

Pontytelepítés

A mai napon, 2014. szeptember 29-én, a nagy tóba 300, míg a teszt tóba 150 kg pontyot telepítettünk. >tovább a teljes cikkhez

Nyugdíjas rendőrkutyak elvihetők

Az átlagosan 7-8 éves négylábúak őrzés-védelemre, barátnak, társnak kiválóan alkalmasak. Oltásuk és chipjük van. Előzetes egyeztetés után az ORFK Dunakeszi Oktatási Központ területén (2120 Dunakeszi, Repülőtéri út 3.) megtekinthetőek, és jelképes összegért megvásárolhatóak - olvastuk a rendőrség honlapján. >tovább a teljes cikkhez

Horgászverseny miatt korlátozás a Nagy tónál

Figyelem! Szeptember 10-én 14 óráig a nagy tó horgászverseny miatt zárva lesz. A teszt tó viszont horgászható! >tovább a teljes cikkhez

Pontytelepítés a nagy tóba

2014 szeptember 8-án 3 mázsa pontyot telepítünk a nagy tóba. >tovább a teljes cikkhez

Pontytelepítés

2014 augusztus 25-én a Nagy tóba 300 kg, a Teszt tóba 150 kg pontyot telepítünk! >tovább a teljes cikkhez

Augusztusi végi nagyfogás

Szentendrei Kinizsi Honvéd Sportegyesület horgász szakosztálya egyéni nyílt horgászversenyt rendez Időpont: 2014. augusztus 31. 08:30-12:30-ig Helyszín: Sződ, Jakabka horgásztó kis tó (hal nevelde) >tovább a teljes cikkhez

Harcsatelepítés

2014 augusztus 6-án 3-6 kg súlyú afrikai harcsákat telepítettünk. >tovább a teljes cikkhez

2014 július 29-én újabb pontytelepítés lesz

2014 július 29-én a nagy tóba 3 mázsa, a teszt tóba 1,5 mázsa pontyot teleptünk. >tovább a teljes cikkhez

Pontyot telepítünk a nagy tóba

A mai napon (2014 július 10.) 3 mázsa pontyot telepítünk a nagy tóba. >tovább a teljes cikkhez

Nyári nyitva tartás

Júliusban és augusztusban a tó szombatonként és vasárnaponként 6.00-19.30-ig tart nyitva. >tovább a teljes cikkhez

A június 24-i telepítés képei

Június 24-én a nagy tóba 200 kg, a kis tóba 100 kg pontyot telepítettünk. >tovább a teljes cikkhez

Pontytelepítés

Értesítjük Tisztelt Látogatóinkat, hogy a mai napon (június 24-én) a nagy tóba 2, a teszt tóba 1 mázsa pontyot telepítünk. >tovább a teljes cikkhez

Értesítjük a Tisztelt Sporttársakat, hogy a mai napon a nagy tóba 3 mázsa pontyot telepítünk. >tovább a teljes cikkhez

Ünnepi nyitvatartás

Értesítjük Tisztelt Látogatóinkat, hogy a tó Pünkösd hétfőn nyitva tart, másnap (kedden) viszont zárva lesz. >tovább a teljes cikkhez

A május 26-i harcsatelepítés képei, árak

A május 26-i harcsatelepítésről készült képek >tovább a teljes cikkhez

Telepítés

Május 26-án 3 mázsa 2-5 kilós afrikai harcsát telepítettünk a teszt tóba >tovább a teljes cikkhez

Pontytelepítés

2014. május 12-én 3 mázsa pontyot telepítettünk a Nagy tóba és 1 mázsát a Teszt tóba. >tovább a teljes cikkhez

Az április 27-i horgászverseny eredményei + képek

Április 27-én nagyszerű hangulatú horgászversenyt tartottunk. >tovább a teljes cikkhez

Pontytelepítés, április 25.

Április 25-én ismét öt mázsa pontyot telepítettünk, ebből 2 mázsa a kis tóba, 3 mázsa a nagy tóba került. >tovább a teljes cikkhez

Tavaszköszöntő peca

Halihó sporttársak,itt az igazi jókedvű,jó hangulatú verseny,amit már többen vártunk! Tessék jelentkezni! Aki sokat gondolkozik,lehet lemarad! >tovább a teljes cikkhez

Pontytelepítés

Április 18-án a nagy tóba 4 mázsa pontyot telepítettünk >tovább a teljes cikkhez

Rendkívüli húsvéti nyitvatartás

Húsvétkor változik a nyitvatartási rend. >tovább a teljes cikkhez

Az április 7-i telepítés képei

2014 április 7-én pontyot telepítettünk. >tovább a teljes cikkhez

Tavaszi haltelepítés

Ma 5 mázsa pontyot telepítünk >tovább a teljes cikkhez

Egy horgász véleménye

Jó úton haladtok, büszkék lehettek a munkátokra. >tovább a teljes cikkhez

Nyitás: 2014. március 15-én

2014 március 15-én nyit a Jakabka-horgásztó >tovább a teljes cikkhez

2014. évi bérletvásárlás

Március 15-től vásárolhatók bérletek a 2014-es szezonra. >tovább a teljes cikkhez