Jakabka

Halak: ponty, amur,
tok, csuka, keszegfélék,
compó, afrikai harcsa

pontyfogás csukafogás Ponty Ponty Ponty Ponty csukafogás Ponty fogás csukafogás Csuka Ponty Ponty pontyfogás csukafogás Ponty Ponty
horgászverseny helyezettjei bográcsos ebéd pavilon Parkolni a tavak közvetlen közelében lehet A játszótér tábori program tábori program gyepkarbantartók Ifjú horgászok táborozók Halászlé tópart tópart Játszótér ebéd Horgásztó Part horgászok pavilon tábor tűzrakóhely Kacsák Pavilon tábortűz Főzőhely pavilon Lovak A játszótér tábori program Bárány Lovak Horgász Horgásztó Pavilon tábori program tópart víztükör Madárfészek Játszótér tópart Főzés Kis horgász ebéd tábori program tábori program Pavilonok és játszótér tábor Parkolni a tavak közvetlen közelében lehet Pihenés tábori program Táborozás, bográcsozás Birkák tábor horgászverseny helyezettjei tópart táborozók Homokozó Kis horgász tábori program Horgász Halpucolás labdapálya Napfürdő Játszótér téli táj Pavilon táborozók

Hírek – események

2017 |

2016 |

2015 |

2014 |

2013 |

2012

Változik a nyitvatartási rend

Értesítjük a tisztelt sporttársakat, hogy változik a Jakabka-horgásztó nyitvatartási rendje. >tovább a teljes cikkhez

Haltelepítés

2014. október 29-én a nagytóba 3, a teszttóba 2 mázsa apróhalat telepítettünk. >tovább a teljes cikkhez

Pontytelepítés

A mai napon, 2014. szeptember 29-én, a nagy tóba 300, míg a teszt tóba 150 kg pontyot telepítettünk. >tovább a teljes cikkhez

Nyugdíjas rendőrkutyak elvihetők

Az átlagosan 7-8 éves négylábúak őrzés-védelemre, barátnak, társnak kiválóan alkalmasak. Oltásuk és chipjük van. Előzetes egyeztetés után az ORFK Dunakeszi Oktatási Központ területén (2120 Dunakeszi, Repülőtéri út 3.) megtekinthetőek, és jelképes összegért megvásárolhatóak - olvastuk a rendőrség honlapján. >tovább a teljes cikkhez

Horgászverseny miatt korlátozás a Nagy tónál

Figyelem! Szeptember 10-én 14 óráig a nagy tó horgászverseny miatt zárva lesz. A teszt tó viszont horgászható! >tovább a teljes cikkhez

Pontytelepítés a nagy tóba

2014 szeptember 8-án 3 mázsa pontyot telepítünk a nagy tóba. >tovább a teljes cikkhez

Pontytelepítés

2014 augusztus 25-én a Nagy tóba 300 kg, a Teszt tóba 150 kg pontyot telepítünk! >tovább a teljes cikkhez

Augusztusi végi nagyfogás

Szentendrei Kinizsi Honvéd Sportegyesület horgász szakosztálya egyéni nyílt horgászversenyt rendez Időpont: 2014. augusztus 31. 08:30-12:30-ig Helyszín: Sződ, Jakabka horgásztó kis tó (hal nevelde) >tovább a teljes cikkhez

Harcsatelepítés

2014 augusztus 6-án 3-6 kg súlyú afrikai harcsákat telepítettünk. >tovább a teljes cikkhez

2014 július 29-én újabb pontytelepítés lesz

2014 július 29-én a nagy tóba 3 mázsa, a teszt tóba 1,5 mázsa pontyot teleptünk. >tovább a teljes cikkhez

Pontyot telepítünk a nagy tóba

A mai napon (2014 július 10.) 3 mázsa pontyot telepítünk a nagy tóba. >tovább a teljes cikkhez

Nyári nyitva tartás

Júliusban és augusztusban a tó szombatonként és vasárnaponként 6.00-19.30-ig tart nyitva. >tovább a teljes cikkhez

A június 24-i telepítés képei

Június 24-én a nagy tóba 200 kg, a kis tóba 100 kg pontyot telepítettünk. >tovább a teljes cikkhez

Pontytelepítés

Értesítjük Tisztelt Látogatóinkat, hogy a mai napon (június 24-én) a nagy tóba 2, a teszt tóba 1 mázsa pontyot telepítünk. >tovább a teljes cikkhez

Értesítjük a Tisztelt Sporttársakat, hogy a mai napon a nagy tóba 3 mázsa pontyot telepítünk. >tovább a teljes cikkhez

Ünnepi nyitvatartás

Értesítjük Tisztelt Látogatóinkat, hogy a tó Pünkösd hétfőn nyitva tart, másnap (kedden) viszont zárva lesz. >tovább a teljes cikkhez

A május 26-i harcsatelepítés képei, árak

A május 26-i harcsatelepítésről készült képek >tovább a teljes cikkhez

Telepítés

Május 26-án 3 mázsa 2-5 kilós afrikai harcsát telepítettünk a teszt tóba >tovább a teljes cikkhez

Pontytelepítés

2014. május 12-én 3 mázsa pontyot telepítettünk a Nagy tóba és 1 mázsát a Teszt tóba. >tovább a teljes cikkhez

Az április 27-i horgászverseny eredményei + képek

Április 27-én nagyszerű hangulatú horgászversenyt tartottunk. >tovább a teljes cikkhez

Pontytelepítés, április 25.

Április 25-én ismét öt mázsa pontyot telepítettünk, ebből 2 mázsa a kis tóba, 3 mázsa a nagy tóba került. >tovább a teljes cikkhez

Tavaszköszöntő peca

Halihó sporttársak,itt az igazi jókedvű,jó hangulatú verseny,amit már többen vártunk! Tessék jelentkezni! Aki sokat gondolkozik,lehet lemarad! >tovább a teljes cikkhez

Pontytelepítés

Április 18-án a nagy tóba 4 mázsa pontyot telepítettünk >tovább a teljes cikkhez

Rendkívüli húsvéti nyitvatartás

Húsvétkor változik a nyitvatartási rend. >tovább a teljes cikkhez

Az április 7-i telepítés képei

2014 április 7-én pontyot telepítettünk. >tovább a teljes cikkhez

Tavaszi haltelepítés

Ma 5 mázsa pontyot telepítünk >tovább a teljes cikkhez

Egy horgász véleménye

Jó úton haladtok, büszkék lehettek a munkátokra. >tovább a teljes cikkhez

Nyitás: 2014. március 15-én

2014 március 15-én nyit a Jakabka-horgásztó >tovább a teljes cikkhez

2014. évi bérletvásárlás

Március 15-től vásárolhatók bérletek a 2014-es szezonra. >tovább a teljes cikkhez